¡Una chica española!

Har prov imorgon i spanska, alltså borde jag plugga. Blir väl sisådär 120 glosor att lära mig bara, äsch inte så mycket. Fast många sitter nog kvar sedan läxförhören.. Hoppas jag!

En rolig sak hände hos tandläkaren i morse. För några månader sedan när jag var där sa jag till om att den högra kindtanden längst och att det såg ut som att den höll på att bilda ett hål i tanden eftersom jag hade en grop och behövde redan då använda två tandborstar och en nål för att få ut mat. Så idag när jag ändå var där sa jag till om det och han bara "Nämen ojdå, här var ju visst ett hål. Det får vi laga!". Haha no shit sherlock.. Fick i alla fall som jag skrev innan en tid i maj. Är bara så otroligt nervös inför den bedövningssprutan man brukar få. Jag är en duktig flicka och har nästan aldrig haft hål i tänderna så därför frågar jag er: Gör den jätte ont/svider jätte mycket?

Äsch, nu ska jag i alla fall se till att börja plugga innan jag däckar av trötthet. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah nejdå den gör inte ont alls, tycker jag.

2012-03-14 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0