Skriver tråkigt arbete

Som sagt, sitter nu och skriver ett tråkigt idrottsarbete om kost. Ska analysera mitt resultat av allt jag gjort samt ätit på en dag senare, men just nu håller jag på med den tråkiga delen som innebär att skriva om till exempel kostfibrer, fett, kolhydrater etc. Är snart uppe i 500 ord och jag börjar bli så himla uttråkad!

Tror det räcker för idag. Det ska trots allt inte lämnas in förrän om 3 veckor. Dock är jag iväg med min älskade pojkvän hela påsklovet så jag räknar med att det inte precis blir något gjort då.

Min pluggvecka ser väl mer eller mindre ut såhär:
- Plugga till matteprovet
- Skriva på kostarbetet
- Kolla upp dansstegen till koreografin
- Fixa kakor till scouterna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0