Pömsig tjej!

Nu går denna lilla sömntutan och lägger sig. Har en fullspäckad dag på schemat imorgon. Hela morgonen är fylld med aktiviteter och jag hinner precis komma hem om innan jag börjar vid 12. Sedan är jag i skolan till 17.00 och när jag sen kommer hem måste jag motvilligt tvinga mig själv att plugga till spanskprovet på torsdag.

Visst, det låter kanske inte så farligt, men tänk på att jag måste ta mig till ställena också. Att ta mig till skolan tar 40 minuter bara det..

7.45: Tandläkartid
9.00: Frisören
12.10: Skolan

Måste gå upp vid 6.30 för att sedan vara uppe hela dagen och antagligen plugga hela kommande kvällen. Wonderful. Men för att se det på den positiva sidan får jag i alla fall mycket gjort! :-)

Nu ska jag försöka sova bort min huvudvärk och hoppas på att den inte kommer tillbaka imorgon pga att jag gnisslar tänder som jag för övrigt ska kolla upp hos tandläkaren imorgon. Efter typ 2 år tar jag äntligen tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0