Nästan bloggpaus

Har varit väldigt upptagen idag, tyvärr. Vi har tagit det lugnt och sedan vid 5 tiden åkte vi in till stan för att gå på bio och se Hungerspelen. Åh, underbar film! Längtar redan nu efter nästa!! Borde kanske läsa böckerna? Hmm vem vet? Kanske det :-)

Jag älskade att Josh Hutcherson var med i den eftersom jag följt honom och hans filmer ända sedan han var ett litet barn :-) Nu är han ju nästan 20!?

Just nu sitter jag och Martin och mumsar i oss lite nattmat i form av ris med ärter och morötter. Mums!

Och som om dagen inte kunde bli bättre slog vi över till 4:an där de just nu visar Resan till Jordens medelpunkt där just Josh är med :-)

Sammanfattningsvis har min lördag varit fantastisk, hur var er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0