Huvudvärk.. igen?!

Hade huvudvärk imorse, såsom de flesta mornar på sistone. Det var bland annat en av anledningarna jag fick till tandläkaren.

Tog då en huvudvärkstablett i morse och det gick över lagom tills jag skulle iväg och fixa mina ärenden. Nu när jag kom hem efter skolan hade dock hela skitet kommit tillbaka men då valde jag att inte göra något åt det och efter någon timme gick det bort. Nu, för tredje gången, har jag huvudvärk igen.. Usch. Kan inte ens plugga eller något så får hoppas att det jag lärt mig sedan innan verkligen sitter? Det är i alla fall otroligt irriterande.

Jag ska nog dra mig till sängs, se klart avsnittet av Grey's Anatomy och sen ska jag gå och dejta sängen.

Sov gott ni fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0