Home alone part 2

Hejhej! Mia här den här gången.

Kom precis hem från teatern. "Köp mjölk, skriv bok" hette den. Haha så underbar den var! Skrattade mig hes till vissa delar av showen. Okej, det var inte riktigt en teater utan mer en sorts humor show. Det var dessutom i Lund, och om ni kommer ihåg skrev jag att det var i en stad med konstigt namn, men det var Lund.. Och jag VET kan vad Lund heter ;-)

Nu sitter jag här helt forever alone hemma hos Martin. De är iväg och äter på restaurang.. Utan mig. Aww outsidern nummer 1 här. Haha nej, men jag har inte riktigt ätit mat så jag är jätte hungrig. Åt en hamburgare (en LITEN) till lunch men jag blev inte alls mätt av det. Men men :-)

Hoppas de snart kommer hem!

Ni får ha en underbar lördagskväll. Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0