Hemma gen efter en massa kul!

Nu är jag hemma igen, har gjort massor med saker idag! :D
För är det ju skolan som vanligt. Fast idag så fixade jag och en kompis ihop en dator som vi har haft som projekt ett litet tag. Den funkar nu med lite jobb. Vi ska sedan bygga om det till en filserver till vår skola, det har de önskat sig väldigt länge fick vi reda på! :D

Åkte sedan till bilverkstaden med mamma och hämtade vår bil som stod där. Älskade när jag sa till mamma att vi skulle hämta vår Ferarri och att jag skulle köra, tittade killen som stod mitt emot mig helt förvånad. Ganska kul att se hans reaktion! xD

Skulle handla 3 saker på Coop, men slutade med att bli väldigt många fler xD jag borde inte handla! :P

Körde sen hem och nu ska vi äta, blir snitzel för min del! Love is in the air <3 :D

/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0