Har ni tänkt på?

Har inget vettigt att skriva om och då ställer ni säkert er själva frågan varför jag ens skriver då? Jo det är så att... hmm.. Det vet faktiskt inte jag heller.

Tänkte att jag då kunde ägna detta inlägget till att lägga in lite random/korkade/roliga citat (eller ja, frågor.. i vissa fall).

  • Pengar är inte allt. Det finns MasterCard och Visa.

  • Ju mer du lär dig, desto mer vet du, ju mer du vet, desto mer glömmer du. Ju mer du glömmer, desto mindre vet du. Så varför bry sig om att lära sig?

  • När jag föddes blev jag så förvånad, att jag kunde inte prata för ett och ett halvt år.

  • Blir filerna generade när de blir "unzipped"?

  • På sidan av en mjölkkartong: Allergi råd - kan innehålla spår av mjölk

Haha, hoppas det var lite underhållande i alla fall. Jag är så trött att det mesta är roligt (tyvärr..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0