Forgive me :(

Jag har verkligen glömt att blogga hela denna helgen, vad har hänt med mig? :O
Aja, har varit ett fullspäckat schema för min del i alla fall.

Först i Lördags tittade jag och Mia på Hungerspelen på bio, vilket var sjukt bra. Den gick lite snabbt över vissa delar, men den är ju en film och inte en bok.

I Söndags arbetade jag och Mia med att göra ett nytt trädgårdsland i min trädgård. I den ska jag i alla fall plantera jordgubbar, så får Mia välja resten själv. xD Därefter begav jag mig till min mormor och morfar för söndagsmiddag, vilket blev rotfrukt, köttlimpa (av något slag), sås och äpplemos, otroligt gott! Körde både dit och hem så blev lite övningskörning med! :D

Ska jobba lite med min grupps teknikprojekt för att få lite mer tid under lektionen.


Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg :)

2012-03-26 @ 11:09:44
URL: http://idaaronsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0