Desperat :O

Är sjukt despersat efter lite musik nu, men kan inte spela eftersom glömska jag glömde mina hörlurar hemma igen. Sitter nu och rättar en kompis text på engelskan och hittar några fel här och var.

Ska hem sen och fixa lite i rummet så det blir snyggt :D
Hade tänkt att göra lite av min svenska uppsats. Har nu ändrat från grammofonen till dynamit! :D explosive me! :D

Ska försöka uppdatera bloggen lite mer. Ha en fortsatt härlig eftermiddag!

Haha, nu ska jag lyssna musik ändå :P hoppas inte klasskompisarna blir sura xD
Lyssnar nu på Mirror av Lil Wayne & Bruno Mars



Kommentarer
Postat av: felicia

fett skön låt :)

2012-03-09 @ 11:03:25
URL: http://fuckuandpayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0