Bortskämda ungar nuförtiden..

Håller ni inte med? Det var mycket bättre förr i tiden! :-) Jag saknar lite min Tamagoshi och mina slajmdjur! Även tiden då att blåsa bubblor var otroligt underhållande. Det är det fortfarande men det skulle nog se väldigt barnsligt ut. Men jag är ju trots allt väldigt barnslig av mig ;-)

 

Haha, jag kommer faktiskt ihåg mitt och Sofias kalas då vi fick varsin "bubbelskjutare", om man kan kalla den så. Dessutom brukade jag och Nicole alltid rita hus i våra gator. Sedan hittade vi på historier om oss och åkte runt till affärer och sådant som vi ritat. Vi hade nog även typ billagare och så - eller tja, sparkcykellagare. Det är bra att bo i gatorna bredvid ibland! :-D



Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja verkligen!

Postat av: moa

så sant! barn som är åtta år har lixom en iphone, då hade inte jag ens mobil?

2012-04-17 @ 20:06:24
URL: http://moablomster.blogg.se/
Postat av: Papi

Insikt och självironi. Kul

2012-04-18 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0