Stugritningen går framåt!

För att börja med hittade jag (med pappas hjälp) vad som hade hänt uppe vid affären!
Det stod såhär på polisens hemsida:

"Trafikolycka, personskada, Malmö
Personbil och cykel i kollision, Klagshamnsvägen

En personbil och en cykel kolliderar på Klagshamnsvägen i Bunkeflostrand. Inledningsvis är det oklart vilka skador de inblandade fått. Ambulans är på väg till platsen."

 

Och för att gå över till något helt annat! Jag har kommit längre på stugritningen. Har tillsammans med Martin hittat och ritat en modell över hur vi vill att den ska se ut framifrån/snett från sidan.

Dock räcker inte bara det. Det är mycket arbete kvar! Skulle i alla fall säga att jag har kommit in på planritningen. Den är självklart bara preliminär, men vi får väl se vad min kära pojkvän tycker om den när han får se den.

Nej, nu ska jag ta och kolla lite på House och försöka plugga Spanska trots att jag är 0% motiverad till det. Det blir himla tråkigt då. Får väl försöka ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0