Nyhetsankare! :D

Nu ska ni som ivilligt väntat på vad jag ska göra på min samhällskunskap. Jag och 6 andra personer ska göra en nyhetssändning som varar i 10 minuter non stop. Sedan ska den spelas upp för klassen och vi kommer få feedback. Kommer bli ganska stressigt eftersom den ska vara klar om 14 dagar! Vi kommer att få jobba fort!

Kvällen har fortsatt väldigt trevlig och rolig eftersom Mia kom precis när jag skulle köra och lämna min pappa på ölprovning. När vi kom hem gjorde vi hemmagjord pizza som blev jättegod! :)
Nu ska vi ut och äta lite kakor eftersom när vi var i affären igår passade jag på att handla en avlång kaka! :D

Ska ut och festa på den nu, så ha det bra så länge! /Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0