Lång dag

Hej!

Har som ni märkt inte haft väldigt mycket tid att uppdatera bloggen idag. Var i skolan tills 13.40, och begav mig sen för att möta upp älskling. Träffade på en gammal klasskompis på vägen. Hemskt vad tiden går fort!

Åh föresten, till lunch åt jag på ett ställe som vi haft ett tag men jag hört haft galet äcklig mat. Gick in där idag och åt en linssoppa. Herregud vad god den var! Jag behövde inte lägga till några pengar, man fick gratis påfyllning och bröd och apelsinjuice/vatten ingick. Himmelriket. Där ska jag definitivt äta fler gånger.

Kom för en liten stund sedan hem från min kära Martin och nu är det pluggning som gäller. Ska skriva en diskussionsrapport och kolla lite på instuderingsfrågorna till genetikprovet på fredag. Känns som en bra plan.

Nu ska den genomföras också, så ha en underbar kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0