Har ni lagt märke till?

På bussresan hem märkte jag något jag sett så många gånger förr. Människor är otroligt korkade?!

Bara tänk.. När ni sitter på bussen kollar ni väl ofta upp mot den "montern" som visar hållplatsen? Det verkar som att inte alla gör det. Jag skulle av cirka 3 hållplatser längre fram, och det stod stannar på den första hållplatsen, ändå ser jag flera som trycker? Ser de inte att det redan står stannar? De jag kollade på hade redan sett "stannar", men tryckte ändå. Knasiga människor.

De följande två busshålplatserna hände samma sak. Haha det ser bara så korkat ut ;-)

Nu ska jag snart äta middag och sen blir det nog lite naturkunskappluggning.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0