Skidresa i Spindleruv Mlyn del 1.

Dag 1
Vi begav oss mot båten vid 21-tiden på fredagskvällen. Satt och väntade i bilden på att få köra på båten. Väl inne var vi alla trötta och satte full fart mot vår sovhytt. Efter att ha pratat en liten stund somnade vi alla och sov som små änglar, hihi.




Min otroligt mysiga personliga kramnalle a.k.a. pojkvän :-)

Dag 2
Jag vaknade av att båten gungade från sida till sida. Gick på den hemska båttoan (jag tycker personligen inte om dem..) och lyckades samtidigt väcka de andra så smått. Halv 7 kom vi i land och otroligt trötta var nog både jag och Martin när vi satte oss i bilen den dagen. Tur att hans föräldrar körde! Vid lunchtid "råkade" vi köra förbi KFC i Polen där vi stannade och åt lite kyckling. Första gången jag åt där och jag måste säga att jag faktiskt tyckte om det!


Jag vet, jag vet. Mitt hår ser ut som Pippi Långstrump. Det har väl dess dåliga dagar det med? ;-)

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-08 @ 22:42:54
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0