Provet klart!

Yay! Äntligen är provet klart! Vi skulle svara på 2+1 fråga, vilket innebär 2 valfria av 5 och 1 obligatorisk. Dock är det inte så enkelt att en fråga faktiskt var en fråga, utan en fråga innehöll ca 5 frågor.

Det gick i alla fall bra för min del. Skrev ungefär 8 handskrivna sidor och jag tyckte jag fick med allt jag hade tänkt :-D Känns skönt att ha det klart! Hade velat fira lite med pojkvännen men han har antagligen läxor och jag slutar klockan 5, prick. Synd! :-(

De läxorna jag har kvar är nu spanska tills imorgon, och idrotten tills måndag. Har inte mycket kvar, så det går rätt snabbt. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Gina

sv: ja visst gör det!, jo det är bara bra med mig hur är det med dig då?:)

2012-02-29 @ 16:27:26
URL: http://ginagalasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0