Godmorgon alla ni underbara!

Godmorgon mina underbara fina läsare!
Hade planer på att åka in till stan och shoppa lite idag, men det blev tråkigt väder så den lusten försvann igen. Blev bjuden på frukost när jag kom ner efter en underbar sovmorgon. Krabbelurer (amerikanska pannkakor) och ett glas proviva stod där i köket bara väntandes på mig. Mums!

Idag är det en lång och rätt tråkig dag. Spanska, matte och historia står på schemat. Inte världens roligaste dag om jag får säga så, men jag överlever nog ;-)

Kommentarer
Postat av: Anne Björck

Mums, gott med Krabbelurer!! Duuu, vi skulle ju ta en lunch någon dag... Du får höra av dig när du vill o kan. Jag har lunch mellan 12,00-12,45 men det går alltid att tänja på lite.... kram kram Syrran

2012-02-28 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0