Fullspäckad helg

Då min käraste ska åka iväg till London får jag väl klara mig utan honom ett litet tag. Jag har riktigt roliga planer för helgen. För det första så ska jag spendera den med bästaste Elin.

Vi ska (om jag lyckas övertala henne, hihi) sova i deras husvagn (eller inomhus) på fredag och ha lite filmmys. Förhoppningsvis gör vi vår "kända" dessert. Haha, den är jätte god för er som undrar - och onyttig. En av filmerna vi ska se är Resan till Jordens medelpunkt. Vi har försökt kolla på den innan men då behövde jag gå hem. Sen på lördag ska vi antagligen gå och se Resan till den Mystiska ön, som är en uppföljare på den förra filmen, på något sätt. Josh (till höger på bilden nedan) var bara ett litet barn när förra filmen spelades in så det ska bli kul att se honom helt uppvuxen nu.

Jag vet att det bara är mitt i veckan ännu, men har ni några planer för helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0