"Kom mina små kycklingar!"..."Vi törs inte för räven".

Någon annan än jag som kommer ihåg den leken? Åh.. det var tider det, haha.

Glömde säga att jag blev väl omkramad av mina älskade föräldrar igår. Fick dock lite dåliga nyheter, men det är inget jag vill gå in på detalj med. Ni får nog reda på det så småningom när tiden är kommen. Har saknat mina föräldrar mycket och jag vet att de gjort detsamma. Jag älskar mina underbara föräldrar <3

Efter en lång och mysig kväll spenderad med med Martins släkt är vi nu på väg mot sängen. Skönt att vi är lediga imorgon! ;-)

Blev bjudna på påskmiddag idag. Vi kom hem sent på påskafton alltså blev det ingen påskmiddag för oss. Som tur var kunde vi ta igen det idag!

Imorgon kommer fler bilder från resan upp så se till att kolla bloggen efter lite uppdateringar! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0